Mental parathed – er du klar til det uventede?

Mental parathed – er du klar til det uventede?

Få konkrete værktøjer til at træne fiktive situationer i dit arbejdsliv, så du har en plan og er forberedt, hvis det værst tænkelige sker.

Trusler, vold af både fysisk og psykisk karakter, krænkelser, utilregnelighed og vrede er desværre et vilkår i vores samfund i dag.
Heidi Poulsen har med sine 21 års erfaring fra politiet, både som medarbejder, leder, underviser på politiskolen og i en særlig indsatsgruppe som går forrest i de hårde anholdelser, dyb indsigt i arbejdet under pres og i udsatte funktioner.

Denne erfaring ønsker hun at dele, da der desværre er et stigende behov for mental robusthed på arbejdspladserne. Medarbejdere i blandt andet detailhandlen og andre servicefag står i dag over for situationer, der er blevet mere komplekse og til tider mere krævende, hvilket kræver mental forberedelse og et fælles sprog til at håndtere disse udfordringer.

At være mentalt parat betyder, at du giver dig selv de bedste forudsætninger for at agere effektivt i pressede og uventede situationer. Derfor skal du træne din mentale parathed, inden konflikten opstår.

Hvis du kender dine værdier og ved, hvordan du styrer dit stressniveau, er du meget bedre rustet til at tage svære samtaler med kunder, borgere og andre relationer i din hverdag – og håndtere dine følelser efter en hændelse. Træning af din mentale parathed gør dig også mere robust i de situationer vi alle frygter, fx skyderi, terror, arbejdsulykker eller andre voldsomme hændelser.

Få konkrete værktøjer til at træne fiktive situationer i dit arbejdsliv, så du har en plan og er forberedt, hvis det værst tænkelige sker. Med mental robusthed står du langt stærkere i mødet med kunder, borgere eller klienter. Det gør dig tryg i dit arbejdsliv og styrker trivslen på arbejdspladsen.

Jeres udbytte af foredraget

Kend dine værdier i pressede situationer

Få værktøjer så har en plan og føler dg tryg på arbejde

Skab bedre trivsel på arbejde med større psykologisk tryghed for medarbejderne

Dette foredrag berører følgende temaer

Hvem er foredraget for?

Foredraget er ideelt for alle, der arbejder i serviceorienterede roller som kundeservice, receptioner, borgerservice, boligforeninger, uddannelsesinstitutioner mv.

Det siger andre om foredraget

Heidi er en fantastisk fortæller, og hun formår at fange samt fastholde interessen fra alle lige fra kokkeeleven til den lidt ældre receptionist.

Torben Rhode
Scandic Regina

We were happy with the training, which provided some valuable insights into mental-preparedness. Heidi was a delightful instructor, who made efforts to connect with her audience and animated her presentation in a fun and interesting way. Her history with the Danish police was compelling too, and captured the attention of the team.

Michael Jowett
Scandic Kødbyen

Vi var meget tilfredse med Heidis oplæg, hun var godt forberedt og vores personale fik virkelig noget ud af de 2 timer. Hun kan varmt anbefales.

Mogens Jørgensen, General Manager
Scandic CPH Strandpark

Send en forespørgsel på dette foredrag

Foredragsholder: Heidi Lis Poulsen
Se flere foredrag og bliv klogere på Heidi Lis Poulsen
Læs mere

Foredragsholdere der minder om Heidi Lis Poulsen

Flemming Dybbøl
Tidl. Kommerciel Direktør i Smukfest og innovationskonsulent
Julie Lindegaard
Journalist, kommunikationsekspert og moderator
Jens Romundstad
Topleder, bestyrelsesmedlem og eventyrer

Vil du have besked, næste gang vi har noget spændende på programmet?

Skriv din mail her. Så bliver du tilmeldt vores nyhedsbrev og får direkte besked, næste gang vi har nyheder. Vi sender kun 1-2 mails ud hver måned.